niedziela, 26 października 2008
Wyręczając dniem dzisiejszym Preriusza, postanowiłem napisać co nie co od nas samemu
A jest bardzo gorąco
mmOctagon game studio pracuję pełną para nad zmianami.. Obecnie trwają pracę programistyczne nad naprawianiem najbardziej denerwujących bug'ów, nad nowym systemem sojuszy, grafikami strony głównej, gry, i jednostek..
A to wszystko jednocześnie, więc jak sami widzicie - mamy pracy od ... zawalenia i ciut ciut.
Jeden z najbardziej denerwujących bug'ów, czyli znikanie armii, został już przez nas praktycznie rozpracowany, powstający system klanów powoli nabiera kształtów - będziecie mogli się o tym sami przekonać, gdyż w okolicach początku grudnia planujemy już zamknięte beta-testy nowej wersji gry, a następnie - otwarte testy, przed samą premierą
Kilka oficjalnych przecieków - jednostki będą podzielone na typy (jednostki latające, piechota, kawaleria, strzelające, czarujące), co będzie wiązało się z większym nastawieniem na taktykę.. O ile większym i w jakim stopniu - zobaczycie
Klany dla wielu graczy staną się niezbędne - gracze będący w klanie będą mieli dodatkowe(spore!) bonusy, a sam system walk klanowych zostanie w pełni zautomatyzowany(wypowiadanie wojen, pokój między klanami, rozejm, etc będą umieszczone w grze, nie będzie trzeba prześcigać się w przeklejaniu RW na forum
Dev.blog ruszy już w środę.. a będzie dostepny pod adresem - http://blog.mmoctagon.com
Na koniec krótka informacja o naszym teamie.. Prezentacja członków mmOctagon niestety się przeciągnie.. Bo mamy po prostu za dużo roboty
W skład mmOctagon wchodzi 3 programistów(jeden z nich, jemioł, zajmujący się również aktualnymi sprawami AW, jest już na forum i chyba zdążyliście go poznać). Dwóch pozostałych także to wysokiej klasy specjaliści - mogę nadmienić tyle, że jeden z nich stworzył już jedną grę MMO przez przeglądarkę, a drugi zawodowo zajmuję się tworzeniem zaawansowanych aplikacji z gatunku e-commerce. Czyli o jakość programistyczną AW martwić się nie musicie.
Ponadto, jest także u nas 3 grafików. I tyle mogę wam na razie o nich powiedzieć..(co oczywiście się zmieni - ponieważ po otwarciu oficjalnym strony mmOctagon będzie dostępnych więcej informacji:) ) Wytrwale pracujemy nad nowymi grafikami, a efekty Ich prac zobaczycie w trakcie publikacji tej serii("Za kulisami AW") oraz na dev.blogu..
Są to specjaliści, którzy pracowali już przy innych grach(i to nie tylko jeśli chodzi o gry przeglądarkowe - a także np. o podręczniki do papierowych RPG'ów).
W skład mmOctagon wchodzą jeszcze 2 osoby które znacie - ja i Luulek, projektanci, oraz mój brat - LucasSk, który jest głównym "zarządzaczem" i ogarnia ten nasz cały bałagan.
A ponadto, równo za tydzień..
0 komentarze:
Prześlij komentarz