wtorek, 14 października 2008
Jak już powiedzieliśmy w poprzednim newsie, władzę nad Art of Wars objął mmOctagon i od razu postawił sobie ambitne cele: Zmiany będą obejmowały wszystkie elementy Awarsa, poczynając od usprawnień w mechanice gry, a na nowej grafice kończąc.
W dzisiejszym - niezwykle oczekiwanym przez awarsową społeczność - newsie pragniemy państwu przedstawić konkrety na temat tych zmian!
I rzeczywiście - zmienią one rozgrywkę w ogromnym stopniu! Na początek chyba należy wspomnieć o zwiększeniu roli sojuszy. Wielu ludzi narzeka, że sojusze dają obecnej rozgrywce tylko skrót nazwy klanu przy nicku i możliwość ataku bez basha, dzięki opcji wojen. Po zmianach będzie inaczej! Klan będzie dawał dużo dodatkowych możliwości i korzyści. Awars zamieni się w prawdziwą grę klanową, gdzie sojusze będą jedną z kluczowych opcji! Oprócz "gry klanowej" także bitwy będą znacznie urozmaicone, dzięki zmienionemu silnikowi bitew - teraz taktyka i dobór jednostek będą miały kluczowe znaczenie podczas walki! Oprócz tego zmniejszona zostanie ilość budynków podstawowych, a dodane zostaną budynki specjalne. Cieszycie się właśnie z powodu likwidacji słynnego dylematu awarsowiczów "jaki budynek teraz zbudować..."? Nic podobnego! Dane budynki będą miały ściśle określone znacznie i różnorodność zastosowań - strategia budownictwa będzie miała większe znaczenie! Tak samo jak w budynkach, również w koszarach zmniejszy się ilość jednostek, a dodane zostaną jednostki specjalne. Zmiany nie ominą także dowódców! Tu czeka was prawdziwa niespodzianka! Wprowadzony zostanie także nowy system przyznawania punktów i nowy próg ochronny!
Rozgrywka zmieni się niesamowicie - ale nie tylko ona! W nowej wersji gry powstanie także nowy interface, pozwalający na intuicyjne poruszanie się po naszym królestwie! Zmiany nie ominą żadnej podstrony. Wprowadzona zostanie nowa grafika i całkiem odmieniona strona główna!
A teraz informacje ogólne: jak już pewnie drodzy awarsowicze się domyślacie, informacje na temat nowości dostarczane będą przez Rzecznika - Preriusza. Co wcale jednak nie oznacza, że w celu osiągnięcia informacji musicie go "atakować", ponieważ gdy tylko uzyska on jakąś informacje, od razu przekazuję ją awarsowej społeczności! A teraz inna kwestia: pamiętacie może nazwę Azbest Wars? Z pewnością wielu z was pamięta! Dawno temu zmieniona została na Art of Wars. Czemu o tym mówię? Bo czeka nas kolejna zmiana oficjalnej nazwy! Jednak nazwa skrótowa "Awars", tak samo jak była aktywna za czasów "Azbestowych", również będzie aktualna po kolejnej zmianie nazwy! Więc adres gry będzie dalej taki sam - awars.pl. Teraz podam chyba najważniejszą informację, której z pewnością nerwowo szukaliście od początku czytania newsa... A mianowicie: kiedy zostaną wprowadzone zmiany? Już odpowiadam: Na przełomie grudnia/stycznia. Do tego czasu nie oczekujcie większych zmian w grze.
Oprócz tego rzucamy hasło: dev.blog. Już w połowie listopada będziecie mieli okazję się przekonać, co to takiego. A już za kilka dni powstanie projekt, któremu patronują twórcy Awarsa! Czekajcie na kolejne informacje!
Więc jak widzicie, plany są ambitne. Programiści pracują dzień i noc, wykonali już naprawdę kawał dobrej roboty, a jeszcze dużo przed nimi. Możemy liczyć na to, że "Nowy Awars" będzie doskonałą grą z ogromną ilością graczy. Gdy zmiany zostaną wprowadzone, zorganizowana zostanie naprawdę duża kampania reklamowa!
Wyczekujcie kolejnych newsów,
mmOctagon za pośrednictwem Rzecznika.
1 komentarze:
Dla mnie jest dobrze tak jak jest. Poco ulepszać już i tak dobrą grę i dodawać nowe budynki/jenostki?? I tak niedługo dla wszystkich się znudzi gra i będą tylko farmić bo znowu wszystko pobudowali itp...
Prześlij komentarz